Siapa kau nokharammm ?


Aku tak tahulah babi mana sesat dok komen komen blog aku --''
Puikkkk , annoying gila . Kurang kasih sayang agaknya , muahahaahahha :D
Komen ni je yang aku sempat capture, yang lain dah delete
** Manusia macam ni pon ada jugak ekkk , haha


Thanks cause lend your time to read my entry :]

4 orang banyak mulut :]:

khalila ishak said...

hye ^_^. sy dr Zaralyla Shop. awk ad isi borg tempahan? mmaf, sy x dpt email tmpahan awak. bleh try isi order form lgi?

kat sini;
http://zaralylashop.blogspot.com/p/order-form.html

atau PM sy kat sini;
https://www.facebook.com/khalilamohdishak

atau emel sy kat sini;
zaralyla@gmail.com

TQ.. maaf utk sebarg kesulitan ...

Anonymous said...

manusia x penah puas dengan ape yg orang ade...nak jelez jea manjang,,,lantang lah idup orang...nak sebok pe hal....

ifsha said...

manusia..manusia...mcm nie pon ade...xpham aku..x payah nak sebok hal orang sangat lah kan.......buat bodoh jea qat...biase lh org hot cm ko ramai yg x puas hati......kannnnn

Datin Qat ST said...

thanks khalila :)
anonymous : ?? hahahaha
iffa : betul , orang bodoh je perangai macam ni, hahah !