Saya Pelajar Industrial Design


Bermula sudah kehidupan seorang pelajar
Yang menjadikan bengkel sebagai rumah keduanya
Rumah yang mampu mencorakkan masa depannya
Tidur, makan, mengerah keringat di sana
Yang mampu memberi seribu titik erti kepadanya
Aku lah penghuni dan insan yang dimaksudkan
Aku disini memburu kejayaan
Kejayaan yang bakal menyinari hari hari akan datangku
Juga menerangi kehidupan ibu bapaku
Dan memberi cahaya kepada keluargaku
Selagi tidak dapat menyempurnakan amanah
Selagi itu akan tidak akan berganjak
Selagi aku masih berdaya
Selagi itu aku akan berusaha
Aku ingin menuntut ilmu keranaNya 

Doakan aku supaya aku akan menjadi yang terbaik


Thanks cause lend your time to read my entry :]

2 orang banyak mulut :]:

Miss M said...

gdluck!! all the best ^_^

Datin Qat said...

Thanks miss M :)