TRANSFORMER !

Jeng jeng jengg , pesal transformerrr ekkk ? kenape ek ? ek ? ek ? ok ok , memandangkan ramai yang tertanya tanya kan , HAHAHHAHA . Ni haaa , adik aku dari itam transform jadi putihh . Haaa hebak doppp ?? weee :D

Takde lahh , senanye petang tadi aku dok godek godek gambar dalam komputer abang aku kannn , then ade lah terjumpa gambar ni , gambar masa nak pergi cameron highland . Then aku crop lahh tinggal la gambar mereka berdua nii atas tujuan mmg nak ambil gambar diorang je pon . Actually , aku JELES sangat tengok muka adik akuu time ni . Kiut gile . teeeeettttt . Jeles i yowww . Uwaaa , phiuwww :D . Tak apalah disebabkannn adik nye comel lote sudah tentu akak nya pon sama kann , so aku takdelah nak heran sangat . Wakakakkakaakkak :D K lahhh , nahh ! tunjuk sikit gambar adik akuu ni , awwww <3 aku jatuh cinta :')
Jeng jeng jeng , kan transformer tuuuuu :P



Thanks cause lend your time to read my entry :]

0 orang banyak mulut :]: