Okay , firstly before nak setat post entry ni, nak ucap dulu Selamat Hari Raya AidilAdha buat kaum muslimin dan muslimat terutama sekali buat keluarga tercinta <3

As usual, every Raya Korban kitorang family besar akan sambut dekat my aunty house at Kuala Lipis, Pahang . And macam biasa jugakkk sekoqqqq kerbau/lembu akan ditumbangkan pagi raya tuuu . Okayy tahun lepas dah lembu tahun ni kita raikan dengan kerbau pulakkk ye . Hahahah kamera sony tak terlepas dari tangan and berjaya jugaklah snap beberapa gambarrrr , meh mehhh kita usha mehhhh !

This is Pak Long, apak akuu .
Tengah campak apa dalam kolam
aku pon tak tahu --''
This is my aunt's son . Zamir .
Kupas kelapa macam perempuan !
Kak Ngah akuuu .
Penat baru lepas kacau rendang tok :D
Kazen aku , Munirah .
Gila gigih die parut kelapa , hoho .
Ini mangsa pengorbanan , BANG BAU :D
My cute cousin .
Kakak Qut <3
My brada with Amar :)
Terjun kolam ikan n dapatlah ikan
Takkanlah dapat beruk kot :P
Daging kerbau salai :D
Muke gembire aku berjaya kupas kelapa
Yippeee !
Daging korban .
Pegang joran sebab nak bergambar, adik aku !

My cute miutt cousin ,
Filzah, Aisyatul, Amar, n Wafi
My little brother with Aisyatul .
Keluarga besar .
Adik aku before balik, jyeahh !



Thanks cause lend your time to read my entry :]

0 orang banyak mulut :]: