Assalamualaikum guys,
hmm , nak gtauuu ni , ehem ehemm .
walaweyy ! x sangka aku dah semester empat (4) . hikhikhik
cepat betul masa berlalu
pejam celik pejam celikk je dah naik satu sem
tahun depan umur dah ada angka 2 , omak ai,
aku dah dewasa ~~ dah boleh kawin ~~ haha gatai naaa !

okayy , memandangkan dah naik semester baru
mesti ada azam baru kan
tak semestinya tahun baru je kena ada azam baru kann
nak tahu ape azam akuuu ?
sebelum tu aku nak ucap

TAHNIAH kat pasukan HARIMAU MALAYA
lapchiuu 
yeyyy ! saya sayaaaaangg MALAYSIA
Errr , buat Hendro S. jangan sedih2 k,
Kau tetap dalam hatiku, emuahh , haha

 Ni haaa azam akuuu   
aku berazam supayaaaa
aku akan tidur awal setiap malam
dan pastikan esok bila aku bangun subuhhhh
aku tak nakkkkkkkk tidur,

ALHAMDULILLAH setakat ni
dah berjaya untuk dua hari
Tahniahhhh to youu Qat , cheese :D

yeyyy , semoga azam baru dapat di tunaikan , chaiyokk Qat 
k, dats all for today
nak kena g bengkel --''
bye bye bye  


Thanks cause lend your time to read my entry :]

0 orang banyak mulut :]: