Anniversary Plus Durian


Hey all ,
Okayy ritu aku ade post tittle pasal anniversary my parents right?
Tahu tak ? Tahu ke takkk ? Tak tahu sila CLICK <---
Haaa , dah tahu kannn ?
N aku ade tulis kat sticker note warna pink tuuu yang parents aku belanja durian satu bonettt .
Aku tahu ade yang tak percaya , k ni aku nak tunjuk bukti sikit ;


Hamik kau , penuh satu bonet kereta kia spectra mak akuuu :P

Eh eh , kenapa ada daun pandan, daun limau purut, and daun kari tu ?
Petua orang dulu-dulu <---ni aku yang cakap, haha ;

Bubuh daun daun tu semua untuk kurangkan bau durian dalam kereta . peace .

Bila dah hangkut-hangkut keluar, ni lah jumlahnye ;



Silalah kira ada berapa bakul . N actually ada lagi satu bakul aku tak snap pic .
Kalau korang lah kan , korang larat tak nak makan duriansss banyak tuu ?
Mesti takkan ? Samalah kita , sep buntut sikit ! hahaha
So akhirnya , durianss tu sume jadi TEMPOYAK :)


Thanks cause lend your time to read my entry :]

0 orang banyak mulut :]: