RASUK ! :(

Assalamualaikum


''Hari Ahad yang sunyi .
Tiada gelak ketawa family .
Hanya kedengaran suara suara artis di dalam radio tv .
Perut yang berkeroncong akibat tahap kemalasan memasak yang sangat tinggi .
Rindukan tangisan budak kecil yang selalu memecahkan sepi .''

Perasaan yang bercampur baur untuk hari ini
Sunyi + sepi + sedih + sakit hati
Ouhhhh tidakkkkkkkkkkkk (T.T)

Kemana hilangnya dia ?
Kena culik dengan UFO ke ?
Atau memang dah tak nak ambil tahu pasal aku ?
Ouh lelaki
Hampir kesemuanya SAMA
Pandai menabur janji tapi tidak pandai untuk menepati
Malangnya nasib aku
Tapi aku tak boleh menyalahkan takdir
Mungkin bukan jodoh aku dengan siapa siapa
Its okay Qat, just focus on your work and study
Ada jodoh nanti adalahhh :)
Kita bercinta lepas kahwin jelah ye bakal suami :'D

Okayy kita skip kepada next story jelah ye
Semalam hari last aku g training
Excited lah kan sebabnya HARI LAST
Yelahh seharian kat sana untuk 6 hari memang bukan kegemaran aku
Tapi ikhlaskan hati sebab menuntut ilmu ye kawan kawan
Masa tu jam dah dekat pukul 1.00 tengahari
Memasing pun dah menunjukkan muka kelaparan yang teramat sangat
Termasuklahh akuuu yang perut berkeroncong ni
Then tetibe !! jeng jeng jeng
Some one dari arah belakang kena R.A.S.U.K
Sebabnya tak dapat dikenal pasti
Tak sampai beberapa minit 'benda' tu berjangkit dekat orang lain
Oh my GOD ! sangat seram masa tu
Dewan dikumandangkan dengan zikir munajat and macam macam surah dan doa
Hampir 10 orang jugak yang kena
Ada yang menjarit kesakitan
Ada yang menangis ketakutan
Dalam hati terfikir macam mana pulak kalau lepas tu turn aku
Nauzubillah minta dijauhkan
Keadaan menjadi huru hara
Sehinggalah datang seorang lelaki dan ada seorang mak cik tu
Lelaki tu terus azan dan berzikir tanpa henti
Aku dapt rasakan tahap kepenatan dia
But its okay, itu boleh mendatangkan pahala yang banyak
Mak cik tu kira macam pakar dalam ubat orang macam ni
MasyaALLAH keadaan yang sangat menakutkann (T.T)
Kejadian berlaku lebih kurang sejam
Alhamdulillah dengan izin ALLAH
Keadaan kembali menjadi tenang
Fuhhh lega
Ingat ye kengkawan ,
Jangan terlampau takut dan jangan pula terlampau berani
Kawal perasaan takut anda ye frensssssssssssss :D

" kata salah seorang mangsa , dia ternampak lembaga hitam tua di dalam dewan tersebut ''
:O

Nak selit jap gambar masa training day 5 :D




Ulang ulang gambar dengan orang sama je kan , hahaha :p

Thanks cause lend your time to read my entry :]

0 orang banyak mulut :]: