Keistimewaan UNIFI


Assalamualaikum
Baru baru ni kan aku pasang UNIFI kat rumah
Ada baca takkk entry niii ?
Wuwuwu aku bukanlah blogger popular yang ramai yang nak singgah baca
Wowowowowowo :O
So kali ni aku nak share ape keistimewaan UNIFI ni
Puas aku godek godek tb try sesatu !
Haaaa , lets check it out ! :P
Yeeeeeeeeeeeeeeeha

1. Bagi sesape yang rumahnya jauh dari masjid or surau , yang tak dapat nak dengar azan, UNIFI ada sediakan WAKTU SOLAT ! penting ni penting ! hee :)

2. Bagi sesape yang tak puas online kat laptop or pc yang screen kecik tuu , haaaaaaa . Kat tb pon bolehh honline ! hamekauuuuuu ! FACEBOOK ! Youtube pon boleh :)

3. Nak tengok MOVIE TRAILER untuk movie movie yang baru keluar di panggung wayang . Boleh tengok kat sini . Murahmurah ! RM8/2day . Tak yah nak buang duit bebanyak bayar RM 10 seorang untuk 2-3 jam :D

4. Bagi sesape yang tak nak menghadapi jam semasa memanduuuuu , lai laiii , terjah sini dulu before gerak mana mana . INFO TRAFIK !

5. Haaaa bagi yang tak hafal resepi masakan kann , yang mana manjanggg nakkk nengok buku je bila masak , kat sini ada cara mudah ! RESEPI MASAKAN + VIDEO !!!! wowww :) ada macam macam resepi yang boleh dicuba !


6. Yanggg mana anak anak buat permintaan tinggi nak mintak beli ps2 or ps3 tapi tak mampu dipenuhi hajat, apa kata kita try main GAMES kat tb :) seronok hape !


7. THE MAKING OF pon hadooo ! haaa , cayo takkk ?

8. Yang mana malas nak pegang dictionary tebal tebal and kena selak sesatu tu kan , cara mudah ada dekat sini . DICTIONARY :)

9. Last untuk hari ini, hahah ! cek FLIGHT INFORMATION pon boleeeeeeeee :)


10. Untuk 2 bulan pertama free 22 channel (kalau tak silap aku 22 lahh , haha)


11. Untuk bulan seterusnya hanya tambah RM 30 sebulan untuk 40 channel kalau tak silap , sorry aku pelupa !


12. And yang mana mana ada guna modem or wireless phone tuuuu akan ditukar dengan yang BARUUUU !
Modem LAMA
Modem BARU


Wireless phone LAMA
Wireless phone BARU

GAMBAR SEMUA ORIGINAL DARI TB UMAH GUAAAA :)
Kot nak mengopy mengepaste, bagitahu gua dulu ! hahahaah

Actually banyak lagi yang ada , weather information, horoscope, memacam lagi !!


Thanks cause lend your time to read my entry :]

1 orang banyak mulut :]:

Anonymous said...

Salam nk tahu 22 channel tu free mmg dh termasuk dlm package ke