Homemade Chocolate . Om nom nom !



Hello warga blogger :)
Petang tadi aku bosan n tak tahu nak buat apa
N terlintas di kepala aku ni nak buat chocolate
Ni pun sebab my mom lah dah sebut sebut nak makan chocolate
So , untuk tidak menghampakan umi ,
Aku ajak adik and akak aku buat
Act, akak aku takdelah buat mana pun
Takat potong coklat n timbang je , hew hew
SO buat punya buat . Gaul sana gaul sini .
And terlahirlahhh makanan bernama CHOCOLATE ini <3
Om nom nom ~

Ohh jeng jeng jeng
Nama diberi Beryl's Sweet Home
*Hahah dan dan nama cenggitu
Padahal baru terlintas masa taip entry . lol .*
Sebabnya jenama coklat yang digunakan Beryls
And chocolate ni dibuat di rumah :)
. Peace Yow .

Mempersembahkan
BERYLS SWEET HOME !




Ada dalam pelbagai bentuk :)

Bentuk segi empat, bentuk love, dan bentuk kerang ! :]


Thanks cause lend your time to read my entry :]

4 orang banyak mulut :]:

Nono said...

meh mintk ckit... btw, follow blek yer. :P

Datin Qat said...

nah hamik le , kuikui . okay !

Unknown said...

sedapnyer....

Datin Qat said...

mai le datang rumah , leh dapat sebijik dua ;)