Majlis pertunangan akak aku :)

Assalamualaikum,
Semalam bersamaan 20 Oktober 2012 merupakan pertunangan akak aku
Akak aku yang first
Alhamdulillah , dia dah lepas kitorang kat bawah ni dah boleh buat persediaan :p
Kira macam pagar dah terbuka untuk melepaskan anak anak kambing
Actually aku jeles tengok dia tunang semalam
Pfffft -,- bila nak turn aku pulokk ?
Lama aku nak kena tunggu turn aku ni .
Semalam buat makan makan pon kecil kecilan je
Tak jemput orang ramai
Just sebelah kitorang dan sebelah diorang je :)
So malas nak coret bebanyak , just nah ! tengok gmbar
Setiap gambar ada maknanya ^^

||||||||||||||||||||loading||||||||||||||||||||



** Ini digubah oleh ayah saya sendiri
Credit to : En Akhiar Pardi


Buat sendiri jee




Aku harus ada!

Thanks cause lend your time to read my entry :]

Its time to say goodbye, MELAKA :(

Assalamualaikum,
Before korang baca, aku nak bagitahu entry ni terlintas nak ditulis setelah melihat rakan blogger menulis tentang entry INI :)

Hujan yang turun bagaikan air mata..

Itulah suasana ketika hari terakhir aku di bumi Melaka
Sambil salam lecturer sambil berderai air mata
Mana tak , mungkin ini kali terakhir kami berjumpa
Mungkin tak akan jumpa lagi selepas ni
Bertambah sedih pabila meninggalkan kawan kawan seperjuangan
Yang mana ada ketika aku susah senang
Yang mana banyak membantu aku
Juga yang banyak memberi aku semangat ketika di sini
Perjuangan kita takkan terhenti disini
InsyaALLAH ada rezeki kita akan bertemu di Shah Alam
Di mana masing masing akan sambung pertempuran di medan perang :')
Kawan , jika selepas ni tak ada rezeki untuk kita bertemu
Ingatlah bahawa aku sangat menyayangi dan merindui KAMU yang bergelar KAWAN
** Ceeeeeeeeeeeewah ayat aku ! **
Actually ada buat satu video tapi lembap sangat nak upload -,-
So , here are some pictures of great moment !

* Empat orang sahabat yang sentiasa di sisi aku di saat aku susah dan senang :')



Love you all damn much !
Moga ketemu lagi :'(


Thanks cause lend your time to read my entry :]